Jeg drar snart…

14. august 2011 § 5 kommentarer

Nå er det bare mandag, tirsdag, onsdag og torsdag igjen før jeg drar på fredag tidlig på morgen. Det er litt rart å tenke på, jeg klarer liksom ikke helt å forstå det. Men jeg er veldig spent nå! Gleder meg mest til å komme meg avgårde, jeg har jo gått rundt og tenkt på det her i over et halvt år allerede!

Jeg merker godt at dette er siste uke hjemme, for det er mye å rydde og pakke, og mange folk å treffe for «siste» gang. Det føles litt rart, og det er trist, men jeg skal bare bort et år, jeg tror tiden kommer til å gå ganske fort etterhvert.

Dette er forresten min første blogg, hvor jeg skal blogge om utvekslingsåret mitt. Jeg er ikke akkurat pro på dette, men jeg skal prøve meg fram. Skal nok prøve å få en oppdatering til før jeg drar så jeg kan fortelle litt om familien jeg skal bo hos og sånn. Jeg skal bo i Saint Catherine de la Jaques Cartier.

– Kia

§ 5 Responses to Jeg drar snart…

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Jeg drar snart… at Québec, Canada 2011-2012.

meta