Jeg lever

21. august 2011 § 5 kommentarer

Hei

Dette er første gang jeg har fått vært på internett siden jeg kom fordi på lørdagen dro vi rett opp på campingen.

Det var vedlig varmt igår, men idag bare regnet det så da dro vi hjem fra campingen idag.

Jeg har ikke fått tatt noen bilder enda, men det kommer. Det har vært mange nye inntrykk hittil så jeg kan prøve å liste opp litt hittil.

 

Positivt:

Familien er veldig hyggelig og

Både huset og campingplassen er veldig bra

De har snøscooter

Kattene dems er veldig kosete, og det virker som de liker meg

 

Negativt:

Det finns ikke busser i byen

Mobilen min kan ikke sende eller motta meldinger (i skrivende stund fungerte den igjen, hehe)

Jeg forstår ikke hva de sier pga den quebekiske accenten

 

Det er mye nye inntrykk så snart kommer et mer beskrivende innlegg, men jeg må la intrykkende synke litt inn først.

Det viktigste er at jeg lever og har det realtivt bra 🙂

 

 

 

 

§ 5 Responses to Jeg lever

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Jeg lever at Québec, Canada 2011-2012.

meta

