Nå har jeg vært her i tre uker!

9. september 2011 § 5 kommentarer

Salut!

Først av alt, gratulerer så mye med dagen Mikkel!! 20år, nå er du stor gutt. Jeg prøvde å sende melding med min nye telefon, men jeg vet ikke om du har fått den, uansett, håper dagen din var bra 🙂

Det leder meg til nr.2 for jeg har fått meg en ny mobil! 😀 Det er en LG Optimus One og med mobilselskapet Koodo. Elsker å si det, hahaha.

Det har egentlig ikke skjedd så mye siden sist. Jeg har vært på skolen, og litt sånne ting. Men på skolen har jeg byttet til Englsih Concentration, fordi den vanlige engelsken var for lett (det var kjedelig fordi elevene snakket mer fransk enn engelsk..) men det betyr også at jeg får vanskeligere matte fordi det skal passe med timeplanen min. Til nå har jeg hatt to engelsktimer med den nye klassen, og jeg ELSKER det! Vi lager et hørespill i grupper, og alle snakker masse sammen og det er kjempegøy 🙂

Yeah… that’s it for now, kort nok for deg Stephanie??

Ps, jeg har spiller sax i musikktimen, vanskligere enn det ser ut som!  Og jeg fikk brev i posten igår! kjempekoselig, tusen takk Steph, it made my day a little better 😀 ❤

 

This slideshow requires JavaScript.

§ 5 Responses to Nå har jeg vært her i tre uker!

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Nå har jeg vært her i tre uker! at Québec, Canada 2011-2012.

meta

