Blææ

20. september 2011 § 3 kommentarer

Okei, for det meste går det veldig bra her, men jeg har bare en liten ting å klage på..

Det eneste faget jeg misliker her er Fysikk. Og jeg misliker at jeg misliker det. Det kan være et veldig interresant fag, men ikke her.

Dette er hvorfor:

-Det er på fransk, altså masse vanskelige, nye ord jeg ikke forstår

-Læreren ser skummel ut, og har alltid et rart slips på seg (når jeg snakker med han virker han hyggelig nok, men jeg vil ikke rekke opp hånda hvert 5.minutt allikevel)

-Læreren skriver veldig slurvete, ergo, jeg har sikkert hundrevis av feil i notatene mine

-Han jeg sitter ved siden av er ekstremt lite hjelpsom, hvis jeg spør om hjelp svarer han «Je sais pas..» /» Jeg vet ikke» (han skriver stygt han og, så klarer ikke skrive av han)

-Det er fysikk omtrent annenhverdag

-Tiden går ekstremt sakte i timen…

 

Okei, det her var litt klaging, men jeg håper virkelig det bedrer seg, for akkurat nå er det det eneste faget jeg gruer meg til på skolen.
Men de andre fagene er for det meste bra, så det er hvertfall noe positivt!

§ 3 Responses to Blææ

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Blææ at Québec, Canada 2011-2012.

meta

