Tirsdag

27. september 2011 § 2 kommentarer

Dette har skjedd siden sist:

Forrige uke prøvde jeg ut de to forskjellige lagene vi har her på skolen for jenter, rugby og volleyball!

Begge var veldig gøy, men jeg valgte volleyball, så det er trening to ganger i uka, fra 18-20, noe som betyr at det er to timer etter skolen, så da sitter vi jentene og gjør lekser, prater og spiser i mellomtiden.  Volleyball er kjempegøy, men jeg er ikke så flink enda, men det kommer seg nok, jentene på laget er veldig forståelsesfulle og støttende så det er bra, og treneren vår er kul 🙂

I helga var jeg først på restaurantlunsj med noen jenter fra skolen, fordi vi hadde fri. Det var veldig koselig, (og goood mat) og etter det var gikk vi litt rundt i butikkene som var der, jeg måtte dra litt tidligere, fordi jeg skulle møte Cleo 🙂

Jeg overnattet hos Cleo, og det var kjempekoselig. Hun bor nemlig i selve byen, i et kjempekoselig hus, og stort og fint rom! Hun fikset neglene mine til søte jorbær 😀 i tillegg fikk jeg kjøpt meg et nytt par sko, som jeg elsker, de var også ganske billige, så elsker de enda litt mer.

Jeg lagde også daimiskake til vertsfamilien min på søndag, og de likte det veldig godt.

Men jeg gjorde noe feil tror jeg for nøttebunnen ble karamell i bunnen (??)  Men de likte det uansett 🙂

Hvis noen har noen gode norske/unorske oppskrifter, så send de til meg  😀

 

This slideshow requires JavaScript.

§ 2 Responses to Tirsdag

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Tirsdag at Québec, Canada 2011-2012.

meta

