Fugletitting og sånt der

15. oktober 2011 § 4 kommentarer

Hey guys!

Har blitt bedt om å skrive, oftere, litt mer og mere bilder, derfor skal jeg teste ut noe nytt denne uka!

Jeg tenkte en dagens bilde(r) hver dag denne uka, slik at jeg faktisk husker å ta med meg kameraet overalt.

Skolen går så som så, har ikke fått de beste resultater hittil, og nå er det ikke lenge til første semester er over, så nå må jeg jobbe litt ekstra for å klare å stå. De fleste lærerne forstår at jeg ikke snakker så bra enda, men jeg føler jeg forstår så mye mer fransk nå, enn da jeg kom, men jeg sliter fortsatt med å uttrykke meg, lage setninger, skrive etc. så derfor er skolen litt vanskelig (bortsett fra engelsk, musikk og gym)

Utenom skole går det også bra, av og til har jeg masse å gjøre, andre ganger ikke så mye. Forrige helg var jeg, Carole og Pierre (vforldre) og blant annet så på fugler som var på vei mot varmere strøk, de stopper i Québec-området hvert år. Jeg elsker naturen her, det er alltid så vakkert. spesielt nå på høsten hvor trærne skifter farge, så er det utrolig fint!

Og imorgen er det et AFS møte, det tror jeg blir gøy 🙂

Okei, enough said

Dagens bilder: Fra fugletittinga forrige helg.

§ 4 Responses to Fugletitting og sånt der

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Fugletitting og sånt der at Québec, Canada 2011-2012.

meta

