Opp og ned

25. oktober 2011 § 2 kommentarer

I går var en ganske dårlig dag egentlig. Vi fikk tilbake enda en matteprøve, som også gikk forferdelg dårlig, jeg har helt ærlig ingen anelse om hvordan jeg skal klare å stå i matte. Det er bare en og en halv uke igjen av denne terminen. Jeg kunne aldri forestilt meg at matte skulle være mitt dårligste fag, men slik er det hvertfall for øyeblikket. blææ

Men noe som var enda mere nedtur var at jeg ble sparket ut av skuespillet i engelsken. Skolen har «åpen dag» for de som skal starte på skolen til neste år, og da skal vi i english concentration reklamere, og vi hadde lagd et skuespill. Jeg meldte meg frivillig som skuespiller for å utfordre meg selv, og bli bedre kjent med de fra den andre engelskgruppa. Jeg hjalp også med å skrive skuespillet, og fikk tildelt rollen som jenta i kjæresteparret. I går var den andre øvelsen og da jeg kom til auditoriumet så hun «Jeg har forandret litt, Fred du spiller sammen med -ettellerannetjentenavn- og ikke Kia. Du kan heller være monster i bakgrunnen hvis du vil» Da ble jeg helt ærlig dritsur. Jeg var den eneste forandringen hun hadde gjort, og begrunnelsen hennes var «Jeg ville ha litt mer høydeforskjell i parret» OMG!

Jeg kjenner hun læreren godt nok til å ikke krangle med hennes avgjørelse, men jeg sa til henne etterpå at «It sucks for me, to be kicked out of the  play» og hun sa «I know, but… I have to run to a class now, bye!» Hun irriterer vettet av meg…

Men i dag fikk vi tilbake fysikkprøven forrige uke, og jeg fikk 60%!! Det er akkurat ståkarakter! Så da står jeg hvertfall første semester i fysikk, så det er jeg kjempefornøyd med. Det var noen i klassen som fikk dårligere enn meg, yay! Så jeg er imponert over megselv, for jeg svarte ikke på alle oppgavene (forsto ikke alt) og heller ikke hadde jeg øvd så mye (har ikke peiling på hvordan jeg skal øve til prøver her… noen smarte ideer?)

(Tommel opp for fysikk )

Peace out

§ 2 Responses to Opp og ned

  • Stephanie sier:

    Skulle aldri tro at matte skulle være mitt dårligste fag heller.. hah! JK!

  • Thea K. sier:

    Hun engelsklæreren høres ut som hun trenger å bli snakka til! Jaja, drit i henne! Det er ihvertfall kjempebra at du bestod i fysikkprøven! 🙂 og matten ordner seg sikkert. Savner deg! ❤

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Opp og ned at Québec, Canada 2011-2012.

meta

