Bollekos

4. november 2011 § 1 kommentar

Nå er den filmen jeg snakket om ferdig! Men jeg har ikke helt skjønt hvordan jeg kan laste den opp uten å legge ut på Youtube først, det står at man må betale eller noe.. jeg vet ikke.. skal finne ut av det så dere kan se! Det ble bra!

Men i går kveld, bestemte jeg meg litt spontant for å lage boller. Det tok litt lengre tid enn jeg panla, jeg startet rundt klokka ni, og de siste bollene var ferdigstekt hal tolv! Men først så lagde jeg deigen selv, men da jeg skulle kna og forme bollene fikk jeg hjelp av Nicolas! Det var kjempegøy og bra stemning, men som de sier, jo flere kokker, jo mere søl!

(Dette er etter vi har begynt å rydde)

«What the shit happened here??!?!» sa vertsfar da han kom opp og så kjøkkenbenken, heheh, men vi var flinke til å rydde opp igjen da.

Forresten tusen takk for oppskriften Tante Jorunn 🙂 De ble kjempegode. Boller er ikke normalt her, men de syntes det var veldig godt! Halvparten putta jeg i fryseren, og det var lurt, for nesten alt er spist opp nå!

§ One Response to Bollekos

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Bollekos at Québec, Canada 2011-2012.

meta

