Skolefoto idag

10. november 2011 § 2 kommentarer

I dag tok vi portrettbilde til årboka og sånt, og det var kjempegøy, for vi fikk ha på oss sånn graduation-skjorte og den veldig berømte hatten! hehe, det var litt stort for meg, gleder meg så utrolig til alt på slutten av året, ballet, english night og graduation sermonien! Nå bare krysser jeg fingrene for at bildene ble bra 🙂

I helga overnattet de andre utvekslingsstudentene her i Québec city hos meg! Det var så utrolig hyggelig, og jeg har blitt så glad i dem alle sammen allerede, vi skal jo se mye til hverandre dette året, så det er kjempebra. Vi betsår av Cleo fra Sveits, Helen fra Østerrike, Lorenso fra Italia og Daniel fra Spania. De likte seg veldig godt hos meg, selvom det ikke er sentralt, men vi fant jo noe å gjøre forde, vi lagde blant annet brownie, så på film, danset wii og jeg viste dem rundt i byen min. Superherlig helg, men ikke så mye søvn da…

 

This slideshow requires JavaScript.

§ 2 Responses to Skolefoto idag

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Skolefoto idag at Québec, Canada 2011-2012.

meta

