Casterboard

12. november 2011 § 3 kommentarer

Jeg sa at jeg hadde lagd en liten film, og her er den!

Nicolas (vertsbror) har lært meg å stå på Casterboard (vet du ikke hva det er? se filmen under), noe som er veldig gøy, så en dag bestemte vi for å filme litt, og her er resultatet. Det var utrolig morsomt å lage den filmen, kanskje det kommer flere?

Og jeg beklager for dårlig kvalitet på filmen, men jeg brukte digitalkamera til å filme, altså ikke et ekte videokamera. Men det er bedre en ingenting 🙂

 

§ 3 Responses to Casterboard

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Casterboard at Québec, Canada 2011-2012.

meta

