Det snør, det snør tiddelibom

12. november 2011 § 4 kommentarer

Det er det det gjør, tiddelibom!

Jeg våknet opp til snø idag, og jeg ble så utrolig glad, følte meg som et lite barn! Det er årets første snø, og nå gleder jeg meg noe innmari til vinteren!

Selvom det snødde, så dro vi på finalekampen (Québec-finalen) til Rouge et Or vs. Carabins (Montreal). Jeg kommer til å savne fotball, hehe. Det var stappfult med folk og som vanlig, masse stemning. Jeg og Pierre dro med broren hans Luc og hans kjæreste. Vi hadde virkelig kledd oss godt, så det var ikke så kaldt, men det ble veldig vått, for etter en stund ble snøen til regn. Stakkars fotballspillere sier nå jeg, banen var jo kjempeglatt og våt! Men som vanlig så vant vi, så nå er Rouge et Or klare for finale!

rett utenfor døra vår

§ 4 Responses to Det snør, det snør tiddelibom

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Det snør, det snør tiddelibom at Québec, Canada 2011-2012.

meta

