Hockey Hockey Hockey!

22. november 2011 § 2 kommentarer

Hadde mitt livs 2. hockey-kamp på skolen idag. Jeg er død.

Noen andre jenter hadde advart meg om hvor voldelige guttene kunne være, og hvor flinke de var, jeg snakket med guttene og de sa det bare var for gøy, at jeg måtte melde meg på hvis jeg ville lære hockey osv.

Jeg angrer litt på at jeg hørte på guttene.. Sitter idag meg tre nye STORE blåmerker, i tillegg til det fine lilla merke fra forrige gang. Au. Det trøster meg ikke så veldig at det er litt gøy å spille nå, fordi jeg har en ny kamp på fredag. Gruer meg allerede. Men jeg har hvertfall prøvesmakt litt på hockey, canadas uoffisielle nasjonalsport! Og litt gøy er det jo. Og for de som lurer, jeg spiller keeper på laget mitt. Inkludert ALT utstyret minus skøytene da. (sjekk bildet)

hahaha, se for dere meg i alt det..

Men jeg er ikke den eneste jenta med i turneringen da! Vi har en jente til på laget vårt, så jeg kan ikke skryte på meg eneste jente som tør å melde seg på lenger.

 

 

§ 2 Responses to Hockey Hockey Hockey!

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Hockey Hockey Hockey! at Québec, Canada 2011-2012.

meta

