1. Desember

1. desember 2011 § 2 kommentarer

Jeg må også bare nevne at det er første desember idag, og det gjør meg kjempeglad! Jeg liker jul, og julekos. På skolen har det kommet opp et tre med pynt på, og til alles (hvertfall min) så hadde klokkene som ringer inn til timen byttet tone, og idag ringte den en julesang! Jeg ble hvertfall i superstemning av det.

Det ble visst ikke mye til julekalender på meg i år. Jeg har laget en appelsinkalender fordi jeg synes det lukter så godt, og jeg har heller ikke fått tid til å lage noe annet.

God jul alle sammen.

 

§ 2 Responses to 1. Desember

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading 1. Desember at Québec, Canada 2011-2012.

meta

