Dagens bilde

4. desember 2011 § 2 kommentarer

Tror jeg har glemt å snakke om Halloween, men uansett her var halloween-pynten oppe omtrent tre uker før halloween, og i alle butikkene og når du gikk på gata, så du dekorasjoner overalt. Selve halloweendagen, gikk vi utkledd på skolen, alle lærerne også, og lærerne ga oss litt godteri hver. Det var en veldig bra dag, men jeg fikk ikke selv gått «trick or treat» fordi jeg hadde Volleyballtrening. Bildet over er gresskaret mitt som jeg lagde helt selv! Det var veldig gøy, men vanskelig. Det er en drage forresten, han heter mr. Dragon

§ 2 Responses to Dagens bilde

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Dagens bilde at Québec, Canada 2011-2012.

meta

