6. Desember

6. desember 2011 § 2 kommentarer

Hei og hopp! Idag har jeg vært på en liten shoppingtur med vertsfar, fordi jeg trengte nye pads til volleyballen. De forrige jeg kjøpte har allerede blitt ødelagt, det er det jeg vil kalle dårlig kvalitet!! hvis de bare funker i 2-3 måneder. Men jeg håper de nye funker bra. Vi har nemlig en ny turnering denne lørdagen. I tillegg kjøpte vertsfar seg nye sko, og vi kjøpte en julegave til Nicolas, men jeg kan ikke si hva det er….

På skolen idag var det demonstrasjon av zumba, hahahhaha det var kjempegøy å se på alle som prøvde seg, noen overdrevet entusiastiske og andre hadde ikke rytme i det hele tatt, men litt kult var det da. Etter jul blir det kurs i selvforsvar og zumba i matpausen, så kanskje jeg skal melde meg på noe? Jeg vet ikke enda. Angrer sånn utrolig mye på at jeg ikke meldte meg på «sosialdans» (ball-room) fordi man har bruk for det til ballet, det er gøy, og de skal lære et nummer til English Night som jeg ikke får blitt med på 😦 æsj..

Men her er skolebildene mine for i år:

 

 

Men det siste bilde, det med hatten, skal jeg ta på nytt igjen fordi bildet mitt var blurry. Du ser det ikke så godt her, men i virkeligheten merker man det veldig godt. Så den 23.januar skal jeg igjen ta på meg den berømte hatten, og smilesmileSMILE.

§ 2 Responses to 6. Desember

  • Stephanie sier:

    LOOOOL av det midterste bildet altså. Men alle får tre bilder hver det er kult da, tar sikkert evig lang tid! men haha, digget det bildet i midten. Den lille grenen var virkelig plommen i egget! : )

    • kiabrekke sier:

      Det tar faktisk ikke så lang tid. Tu tar BARE tre bilder, altså klikk, skift, klikk, skift, klikk ferdig. Ikke noe sånn sjekke om bilde ble bra eller no…
      Men ja jeg vet. I tillegg kan du velge fargene på alt selv, brun, svart, lilla, blå, hvit, burgunder osv.. akkurat det tar litt tid.

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading 6. Desember at Québec, Canada 2011-2012.

meta

