Joyeux Noël et Bonne Année

7. januar 2012 § 4 kommentarer

Ouf, nå er det lenge siden jeg har oppdatert, men jeg har det altfor bra med juleferie!

Skolen starter på tirsdag, så jeg har fortsatt en helg igjen.

Uansett, julen gikk veldig bra, hytteturen var veldig koselig, nyttårsaften var bra og turen til New York var fantastisk. Jeg kommer med bilder.. la oss starte med julefeiringen:

Natalie med lille babyen i familien, Benjamin ❤

Middagskos! fra høyre: Carolane (vsøs), Anabelle. Andre siden av bordet: Fred (vbror), Nic (vbror, men hodet hans er gjemt) Bryan (fetter) og Stephanie (kjæreste til Bryan).

Som sagt vi var mellom 15-20 stykker på hytta, hele familien. Den 24 gjorde vi ikke noe særlig, bare innstalerte oss på hytta, sto på skøyter, spilte kort osv. Det var den 25 at det var selve «feiringen». På kvelden lagde vi norsk mat, og det ble overraskende godt. Haugesundsdesserten fikk jeg også til, helt uten klumper så det ar jeg veldig fornøyd med 🙂 Spagettiretten ble også veldig god, selv uten alle ingridiensene.

De ulike norske rettene. Laksepai, minipoteter med bacon, Fårikål, Spagettigryte med kylling og scampi, en spagetti med kyllingboller, og en skinke-greie. Til forrett var det i tillegg laksetartar, utrolig godt! Dessert: Haugesundsdessert, julekake, kokosboller og pepperkaker.

Etter middag åpnet vi opp gaver, og etter gavene var åpnet var det «bataille de papier»/»innpakningspapir krig». Hahaha, det var gøy. Alle ble plutselig veldig barnslige.

I full action, haha, mens andre prøver å redde seg unda. 

 

Tusen takk for alle gaver i fra Norge! Jeg fikk omtrent bare varme klær og ull, hahah! Men det trenger jeg da, det er veldig kaldt her! Fra vertsfamilien fikk jeg også bla ullsokker, diverse godteri, turen til New York og gavekort på hundesledetur! Gleder meg kjempemasse 😀

meg og min nye «Kiss me, I’m Norvegian» lue! Tusen takk, mamma og pappa 🙂

 

Nic og en gave fra meg 🙂 Jeg tror han likte den, håper hvertfall det, for det tok en evighet å velge ut! 

Søte Benjamin og sitt første møte med Julenissen! 

Ja, jeg som prøver meg på litt hockey da.

Den redda jeg hvis noen lurte. Den hockeykølla var forresten barnestørrelse hvis noen lurte. 

 

Om ikke lenge kommer bilder fra nyttår, og etter det New York ❤

Adios

§ 4 Responses to Joyeux Noël et Bonne Année

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Joyeux Noël et Bonne Année at Québec, Canada 2011-2012.

meta

