Ski-doo

15. januar 2012 § 5 kommentarer

I går var jeg på min første SNØ-SCOOTER TUR!! Det var så utrolig kjempekult!

Her i Quebec har det et kjempebra nettverk av snøscooter-veier, og veldig bra opplegg for alt som har med snøscooter ¨gjøre. Min vertsfar er frivillig snøscooter-politi. Det var derfor vi var på tur i går. Han skulle lede  en tur for gamle snøscootere. Og da snakker vi stor forskjell på de gamle og nye!! Takk og lov for teknologisk utvikling. Jeg liker de nye bedre med dempere og setevarmer..

Jeg prøvde å ta noen bilder, men det var superkaldt! Med vinden sikkert sånn -25 eller noe. Uff og huff, men jeg hadde varme klær så det gikk greit. Men det er umulig å ta bilder med votter, så da ble det ikke sa mange bilder.

Ellers i denne uka så har jeg startet på skolen igjen. Det har gått veldig bra egenlig. Jeg har en ny skolespirit og har sagt til meg selv at jeg skal jobbe mere med skolen, så vi får se hvor lenge det funker. Jeg fikk også igjen juleeksamnene og det gikk ovveraskende bra!

I Matte fikk jeg 4+ (av 5), I Fysikk fikk jeg 77% (noe som var OVER gjennomsnittet i klassen!! Fikk litt sjokk), og i engelsk 100% (altfor lett, hahaha) og i samfunssfag, så gikk det ikke såå bra, men jeg sto hvertfall. Jeg fikk også 64% på et fransk dikt vi skrev, noe som jeg også er veldig fornøyd med. Nå venter jeg bare på å få tilbake fransk-teksten min på 500 ord. Uff..

Helga før så overnattet jeg hos Megane!  Vi var en liten gjeng hjemme hos henne, så det var kjempekoselig. Dagen etter dro jegm Megane og Karolann på kino og så på TinTin i 3D. Filmen er så søt! haha, særlig tintin og milou 🙂 Etter det dro jeg til Cleo og sov der. Det var også veldig bra!

Jeg liker dette veldig godt! Meg og vsøs i New York ❤

§ 5 Responses to Ski-doo

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Ski-doo at Québec, Canada 2011-2012.

meta

