Helg

21. januar 2012 § 4 kommentarer

Hei, nå må jeg egentlig lese i fransk-boken min «Le Petit Sauvage», siden innen mandag må vi ha lest (og forstått) helt til side 192. Jeg mangler en del, for å si det sånn.

Igår sov kjære Helen over hos meg. Det var veldig koselig som alltid. Vi spiste på den kosligste sushi-resturanten som finnes. Det er helt utrolig at jeg ikke har prøvd den ut før. Vi har bare sånn tre resturanter her i området. En grunn kan være at min vertsfamilie ikke liker sushi. nedtur.

Imorgen er det igjen en volleyball-turnering. Men vi har bare rukket en trening etter ferien, grunnet den stormen, så vet ikke helt hvordan det kommer til å gå, men jeg skal prøve mitt beste hvertfall. Så imorgen skal jeg opp 06.45, jippi.

Ellers hadde Nic bursdag på torsdag. Som den snilleste søster bakte jeg en brownie-kake og lagde et lite kort. Da satser vi på at han ble glad. Men det som er litt morsomt er at på den tiden jeg har vært her så har jeg faktisk merket at han har vokst litt. det er kult. Han ble forresten 15 år.

For et mesterverk, hva?

bisou

 

§ 4 Responses to Helg

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Helg at Québec, Canada 2011-2012.

meta

