Tiden Flyr

9. februar 2012 § 2 kommentarer

Nå er det en stund siden jeg har oppdatert, og det har skjedd mye siden sist, men det orker jeg ikke å skrive om.. Jeg skal lage en ny film hvis jeg orker. Har tatt litt flere filmer.

I tillegg er jeg ikke hjemme i helgen, og jeg tar fri fra skolen på mandag, yaaay.

Jeg trenger en liten «ferie» nå, jeg hadde en ganske dårlig dag på skolen idag. Det har vært en liten «misforståelse» mellom meg og fransklæreren min, som endte i en liten diskusjon..  ups.. men ikke så veldig gøy. Mega-flaut at det i tillegg sto folk rundt, fordi timen ikke hadde begynt enda. Og at folk kommer til meg etterpå og spurte hva som skjedde. wææ.

Så nå må jeg hvertfall ta meg sammen og faktisk jobbe litt mere med fransken. Hvis ikke blir ikke «le prof» veldig fornøyd.

Nok om det, Denne uka og forrige uke er det Karneval i Quebec.

Carnaval de Québec

Sjekk ut linken for å finne ut hva det er. Veldig kult og VELDIG québecois. Skal en tur i morgen kveld og hilse på Le Bonhomme Carnaval.

§ 2 Responses to Tiden Flyr

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Tiden Flyr at Québec, Canada 2011-2012.

meta

