Snøen smelter

7. mars 2012 § 2 kommentarer

Hallo alle sammen! Nå begynner det å bli en stund siden sist, og det har sikkert skjedd masse jeg ikke har fortalt om, så da er det bare å sette igang.

Min lille snøscooterferie var helt FANTASTISK. Det var kjempekoselig, morsomt, litt skummelt, en utrolig naturopplevelse og en fin familieting. Den varte forresten en dag lengre enn planlagt, fordi vi hadde et motorproblem, så jeg gikk glipp av Valentines Day på skolen, noe som jeg hadde gledet meg en del til, men jaja.

This slideshow requires JavaScript.

og jaa, jeg vet jeg ser dust ut i snøscooterdrakt -.-

Helgen etter dro vertsforeldrene mine på jobbreise-cruise i caribbean /heldig!!/ en uke, så vi barna var hjemme alene. Det gikk ganske greit, og noen ganger var jeg til og med helt alene hjemme, og det er deilig av og til det også. En av de lørdagene dro jeg til Village des sports med 8 andre venner fra skolen. Det er en stor akepark. Det var utrolig gøy og koselig, og alle ble plutselig et par år yngre, og det er gøøy.

En annen helgedag overnattet jeg hos Helen, og feiret bursdagen hennes, bare oss to. Kjempeherlig og vi koste oss massemasse. Og på skolen var det journée chic. Alle kler seg «ordentlig» med slips, skjorter, kjoler og fine sko.

Nå er jeg midt i min etterlengtete vinterferie. Fra fredag til søndag morgen sov jeg over hos en venn fra skolen, og på søndag ettermiddag var det familiebrunch. På mandag var jeg på skøyter med vsøs og vmor. Tirsdag var jeg først på kino med vmor og vbror, vi så Ghost Rider 2 i 3D, selvfølgelig på fransk. Ganske bra film faktisk. Og på kvelden var jeg i brusdag hos Julie, en jente på skolen. Vi var først på en buffet-restaurant, sånn 25stk, før ca halvparten av oss dro hjem til kjæresten hennes Raphael. Koskoskos og jeg ble også bedre kjent med noen nye folk.

MEN igår skjedde det også noe annet superduperherlig..

*trommevirvel*

Jeg fikk nemlig 18-års bursdagsgaven min!!! Canon 600D / Rebel T3i , så såklart alt jeg har gjort idag er å lese i instruksjonsboka, lese på nettet og teste ut det superfantastisk, overjordisk-brae, supersexye kameraet mitt som allerede har rukket å få en stooor plass i hjertet mitt. Jeg er superfornøyd og superglad. TUSEN MILLIONER TAKK !!!! føler meg nesten allerede 18-år. (er 28 dager til nåå, weey)

Tok prøveshoot ute idag, det var 5 grader og stekende sol og nå tror jeg snøen begynner å smelte litt.

 

§ 2 Responses to Snøen smelter

  • Stephanie sier:

    Stekende sol og stekende sol, fru blom.. Bare vent du, global oppvarming, snart begynner det å snø igjen!
    Kamera er kult, men sexy er vel ikke det første adjektivet jeg tenker på når jeg hører ordet kamera! Men kultkultkult : )

    La pomme est mangé par Stephanie! Skryter bare av fransken jeg har lært som du ser 😀 Forskjellen på il y a og c’est kan jeg også, : D

    • kiabrekke sier:

      Du skulle bare sett kameraet mitt! Det er faktisk sexy som bare søren. (sexyere enn de fleste andre kanadiske «objekter» 😉 Fortsett ¨jobb med fransken, skal du ta fransk 3?

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Snøen smelter at Québec, Canada 2011-2012.

meta

