Test Shoot

9. mars 2012 § 6 kommentarer

Her kommer noen få test-bilder fra mitt elskede kamera. og JA jeg er nybegynner, så forvent dere ikke noen mesterverk enda. 

Klikk på bildene for å se dem større.

Dette bilde har jeg teknisk sett ikke engang redigert. Har en funksjon på kameraet som heter Creative Filters som du kan legge på bildet etterpå. Som fks Black&white, fish-eye, toy-camera etc

ser mer ut som høst enn vår, hahaha

Det er litt mere høst-aktig enn det er vår-aktig kanskje, hahaha.

Snøen smelter, oh no

oh no, snøen smelter

moo

 

Testet meg frem med blenderåpning og lukkertid mest idag. Det var spennende, men det er vanskelig å vite hvilken programmering som passer hvert motiv, men det er vel noe man blir flinkere på av erfaring. Så da er  det bare for meg å stikke ut igjen og ta flere bilder.

Så hvis noen har noen bra tips til meg, eller gode nettsider og nybegynnerfotografering, så gjerne si ifra til meg.

§ 6 Responses to Test Shoot

  • Sykt fine bilder Kia!!!
    Likte spesielt det første og det siste, keep up the good work ❤
    Gleder meg til du kommer hjem så vi kan ta masse bilder sammen =)

    • kiabrekke sier:

      Jeg og gleder meg masse! Og ja, skal ta massemassemasse flere bilder 🙂 Er superfornøyd med kameraet fortsatt! Så nå blir det nok mere bilder og mindre tekst fremover, kanskje.

  • Stephanie sier:

    Folk skal være så sykt fancy hele tiden.
    Blitz, ikke blitz, verre er det ikke : ) mehehe, kanskje jeg bare er sjalu?

    • kiabrekke sier:

      Den kommentaren har jeg ventet på! What took you so long?
      neida, men bare vær sjalu du, da føler jeg meg litt overlegen med mitt superfancy kamera og 100 funksjoner jeg egentlig ikke helt forstår 🙂

  • Solveig sier:

    Fine bilder 😉 Her er to nettsider som jeg synes er hjelpsomme for å lære seg kamerainnstillinger:http://camerasim.com/slr-camera-explained/
    og http://camerasim.com/camera-simulator/. Jeg har hatt Nikon-kameraet mitt i flere år og er ennå ikke helt sikker på innstillingene, men det er vel bare å øve seg. Lykke til 🙂
    Året som utvekslingsstudent går dessverre mot slutten nå, så vi får nyte det mens vi kan. Jeg telte opp og jeg har 11-12 uker igjen i York 😦
    Jeg gleder meg til å se deg igjen, ta bilder og snakke fransk med deg 😉

    • kiabrekke sier:

      Tusen takk Solveig! Skal sjekke ut sidene 🙂 Og ja, nå går det mot slutten, og det er nå jeg liker meg best her.. typisk. Men det blir deilig å komme hjem igjen også

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Test Shoot at Québec, Canada 2011-2012.

meta

