Mon Petit Déjeuner

11. mars 2012 § 3 kommentarer

Bonjour mes amis

Nå er det siste søndag i vinterferien, og jeg har hatt en ganske så bra dag. Tok en tur med kameraet mitt i solskinnet og så på all snøen som holder på å smelte. Herlig vårfølelse altså! Men nå øver jeg til fysikk-prøve, for skolen min er så genial å legge en prøve rett etter en ferie. Begynner å få litt kontroll over stoffet nå, så tror det skal gå bra.

Her kommer en liten video. Tittlen forklarer det meste (for de som forstår fransk da, hehe), men sjekk kvaliteten! litt bedre enn forrige video, haha.

Såe nå har jeg masse inspiration til å lage bedre videoer fremover. Dette er trossalt bare en test.

Kan forresten nevne at vi har skrudd over til sommertid nå, så jeg ligger bare 5 timer bak dere nå. Jippi!

§ 3 Responses to Mon Petit Déjeuner

  • Stephanie sier:

    digger at du skriver inspiration og ikke inspirasjon. Ton petit déjeuner semble bon, kan man si det? hvis ikke. bon appetit!

    • kiabrekke sier:

      Takk, takk steph 🙂 Quebecois går visst til hodet på meg, uffda, det kommer til å gå dårlig i norsken neste år. For ikke å snakke om nynorsken, kanskje jeg kan få unntak siden jeg nå er halvt quebecois et trilingual

      • kiabrekke sier:

        *Legg merke til at jeg skrev «et» mellom quebecois og trilingual, det var ren refleks, i hodet mitt tenkte jeg og… hjææælp

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Mon Petit Déjeuner at Québec, Canada 2011-2012.

meta

