21 Days

14. mars 2012 § 2 kommentarer

Idag er det nøyaktig 21 dager til jeg blir 18 år. wohooo. Det vil si tre uker. Og det er bare to små uker til premieren på vår skoleforestilling English Night, som jeg gru-gleder meg til. Jeg skal jo stå på scenen og skuespille litt, med min fine norsk-engelsk, men det er gøy da… hvis jeg ikke glemmer replikkene mine, eller dansetrinnene. Vi bruker alle pausene til dette og alle engelsktimene våre og til den andre engelsk-gruppa, men det er nå at alle begynner å stresse rundt, men det er gøy.

Men det er en fin utfordring for meg, jeg er ikke akkurat på-scnenen person, mere en bak-scenen perseon, men det er fint å utfordre sin frykt litt og tørre å slippe seg løs på scenen. Jeg prøver ihvertfall, men kjenner jeg meg rett vil jeg være supernervøs selve premiere-dagen, og de andre dagene også. Og det vil være innmari deilig når det er over.

I dag hadde jeg forresten en perfekt dag på volleyball-trening. Jeg fikk til noe jeg alltid har slitt med med angrepene mine, og det var så herlig. Jeg kom liksom over en knekk. Det er deilig å se at når du jobber for noe så forbedrer det seg til slutt. Det er litt vanskelig å tro på, og merke hele tiden, men en gang så bare har man det. For noen ganger har jeg det litt lett med å gi opp hvis jeg ikke får resultater ganske fort… men jeg har nå bevist for meg selv at det funker, så nå gjelder det bare å slutte å gi opp ting! Kanskje lettere sagt en gjort, men jeg skal prøve. 

For å avslutte, her har dere en sur snømann som er lagd av studenter som er imot øking av skoleavgift. Bon nuit

§ 2 Responses to 21 Days

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading 21 Days at Québec, Canada 2011-2012.

meta

