Florida, here I come

31. mars 2012 § 2 kommentarer

Nå er det showet/revyen over, og det var en kjempesuksess!! Det var utrolig gøy, og jeg var så stolt av alt det vi hadde fått til. Vi spilte tre dager og alle dagene var det så og si fullt. Sick.

Så da er det endelig tid for min etterlengtede Florida-tur!! Jeg drar med english concentration folka, og det kommer til å bli så utrolig gøy. Jeg gleder meg masse masse, og bussen drar kl.05.30 i morgen tidlig. Ja, nemlig, BUSS! Faktisk så gleder jeg meg litt til bussturen også, selvom det er 30 timer hver vei! Men med en så bra gjeng skal det nok bli bra 🙂

Vi blir der en uke, noe som  også betyr at jeg blir 18 år der borte. Det kommer nok ikke til å bli noe stort der borte, men jeg skal få feiret litt når jeg kommer hjem hvertfall 🙂

 

God påskeferie til alle dere i Norge ❤ I miss youuu

§ 2 Responses to Florida, here I come

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Florida, here I come at Québec, Canada 2011-2012.

meta

