floride était maladeee!

9. april 2012 § 2 kommentarer

Florida var FANTASTISK, hadde det utrolig gøy, og ble omtrent ikke solbrent selvom det var stekende sol og 30 grader hver dag! (noen har lært leksa si, haha) Jeg har det så gøy med the english concentration, og jeg kommer til å savne hele gjengen utrolig mye.

Nå er bursdagen min også overstått, og det var sinnsykt koselig. Da jeg kom i bussen, litt forsent vel og merke, så begynte alle å synge og juble for meg, og det var flere som sa gratulerer med dagen minst 5 ganger hver! Men ingen kake på meg… er utrolig skuffa..

Jeg har endelig fått meg en toutou, kosebamse, her borte.. en liten angry-bird ❤ så nå kan jeg sove trygt her borte, så skremmer han vekk alle skumle drømmer og monstre. Jessda, jeg ble faktsik 18 år!

 

Skal oppdatere senere med litt bilder, fra mitt kjære kamera 😉

 

§ 2 Responses to floride était maladeee!

  • Stephanie sier:

    begynte å lure på om floride var en person, men forsto tittelen som at Florida var SYKT! mehehe, good to hear : P og godt å kunne forstå det!

    hurra for 18, du skal få kake av meg når du kommer hjem.
    Ma gateau du chocolat est malade!! : ) se bort i fra gramatiske feil

    • kiabrekke sier:

      Neinei, Florida er en stat i USA! På fransk sier man naturligvis Floride. Men vet du noe gøy? når franskmenn sier florida på engelsk så sier de ofte Flo Rida, som artisten [flow ridah]. LOL.
      Men jo takk for det. Jeg gleder meg til å smake på ton gateau au chocolat! Mais je ne veux pas tomber malade..

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading floride était maladeee! at Québec, Canada 2011-2012.

meta

