dagens nytt

22. april 2012 § 2 kommentarer

Nå henger jeg litt etter med bloggen igjen, men det er vel ikke så farlig, jeg kommer jo snaaart hjem. Om 70 og noe dager 🙂

Jeg har fått feiret bursdagen min litt mere ordentlig, og jeg har fått pakke i posten fra Norge, med påskegodt og litt gaver! Ble kjempekjempe glad! Og vertsfamilien fikk smakt på marsipan som var ukjent for dem. halvparten likte det ikke i det hele tatt, og spyttet det ut igjen, mens den andre halvparten elsket det, hahha 😛

Forrige lørdag lagde vsøs et lite surprise-bursdagsselskap for meg, noe jeg er KJEMPE takknemlig for. Hun hadde brukt flere uker på å organisere alt, helt fantastisk. Nå vil jeg hvertfall aldri glemme bursdagen i Québec.

Jeg fikk forresten et OBJEKTIV til kameraet mitt fra vfamilien!! Ble sinnsykt glad! Så nå føler jeg meg halvproff allerede.

Bilder orker jeg ikke å legge ut, men sjekk på facebook, der er det en del fra både Florida og diverse annet.

Og denne lørdagen hadde volleyball-laget mitt et Quilles-O-Thon, en bowlings-finansiering. Det var kjempevellykket og supergøy. For neste uke skal vi på en overnattings-turnering nær Montreal, så det blir bra.

 

Jeg har det veldig bra her for tiden, og det skjer masse spennende hele tiden!

 

§ 2 Responses to dagens nytt

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading dagens nytt at Québec, Canada 2011-2012.

meta

