Imorgen skjer det!

10. mai 2012 § 2 kommentarer

Herregud som jeg gleder meg som en liten unge til imorgen!

MAMMA, PAPPA og TORA kommer hit imorgen, og jeg skal få se dem for første gang på åtte måneder!!! Det skal bli bra, men jeg er litt nervøs hvordan det kommer til å gå med vertsfamilie og alt, men satser på at det blir bra! 

De er jo her mens det er 17.mai, så da slipper jeg å feire det helt alene hvertfall! Jeg skal også ta meg to dager fri fra skolen, fordi det er jo ikke hver dag familien din kommer den lange veien på besøk! Så imorgen drar jeg til Montreal og møter Pappa også henter vi mamma og tora på flyplassen. Det er nesten litt urealistisk :S 

 

§ 2 Responses to Imorgen skjer det!

Legg igjen en kommentar

What’s this?

You are currently reading Imorgen skjer det! at Québec, Canada 2011-2012.

meta

